» Pyssel och städ dag framför mig

Gomorgon min vän

Sitter fortfarande i pyjams och Oskar har fortfarande sin på sig. Idag är det en sån där mys dag då man inte vill vara annat än mysklädd. Men jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig lite iordning. Ska inte sminka mig eller så, men jag ska ut och gå sen och jag vill inte gå ut i mjukiskläder. Jag vet att jag Alltid gjorde det när jag var "yngre" ( ;) ) men nu känns det bara fjortisaktigt att göra de. Okej, jag erkänner, ska jag bara ner till ica då kan jag springa ner snabbt. Men längre turer njaa.

Tänkte ta med mig Oskar och gå till Blomsterlandet sen när dom har öppnat. Vill titta om dom har dekorationssand eller vattenpärlor/kristaller. Vill ha något av det i mina ljuslyktor.
Sen står det städning på schemat. Vill att det ska se någelunda bra ut här hemma :)

Nej in i en varm och skön dusch sen påbörja denna dag.

Kärlek


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback