» Jobbig morgon


Gomorgon min vän
Vaknade för ungefär 20 min sen, men min lilla skrutt sover djupt ännu. Kommer bli så att jag
får väcka honom, för halv nio ska vi vara på dagis.
Blev en sen kväll för Oskar igår, men jag förstår att han inte ville sova. Mormor, morfar
och "farbror" Larsson kom på besök igår. Det var hockey på tv igår, Örebro-Mora, tänker inte ens
säga något om matchen för den var så sjukt dålig.
Så Oskar lekte och busade med alla sina bilar och mormor. Det var inte populärt när jag sa att det
var dags att sova vid kl 19.30. Nej, kl 21 tror jag att han somnade.

Imorse, alltför tidigt så vaknade jag och Henke av att Oskar låg och pratade i sin säng.. kvart över fyra..
Vi la honom hos oss och runt 5tiden somnade han om igen.

Nej nu ska jag gå in och väcka min skruttefis♥

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback