» Innan läggdags

Gokväll min underbara vän

Ska snart sova men jag kör ett inlägg innan.

Fick ringa vårcentralen imorse och få en läkartid åt min lilla skrutt, hans öga blir inte bättre. Vi fick en tid kl 11 så jag skyndade mig hem efter jag hade räknat klart i skolan. Tydligen så har han en liten infektion på ögat så han ska få ta ögndroppar morgon och kväll i några dagar framöver. Känns ju skönt att veta att det kommer bli bättre,
förhoppningsvis redan innan söndag.

Idag var min underbara syster här och hälsade på. Köpte en varsin super god baguette åt oss, färska räkor. Så himla gott. Sen blev det ju såklart bus och lek. Oskar älskar sin moster och det märks, och så klart att det är ömsesidigt. Dom leker och gosar och har kul ihop.

Har precis kollat på tre avsnitt av en annan av mina favorit serier, The vampire diaries. Henke får panik här hemma för enligt honom så tittar jag bara på saker som har med vampyrer att göra, but that´s so not true.
Blev tre avsnitt för jag hade avsnitt 10 11 och 12 att kolla på. Och nu längar jag tills nästa vecka då nästa avsnitt kommer ut. Måste veta vad som händer.

Ska faktiskt gå och sova nu, jag vet att kl bara är 22.10 och det är en fredagkväll. Men jag är inte van att ha något att göra på veckodagarna och sen har det ju inte blivit så mycket sömn dom senaste dygnen. Ska försöka ta igen det lite. Imorgon vet jag inte vad som händer och sker, men jag ska iaf försöka hitta på något. Känner att både jag och Oskar behöver komma ut och göra något.

Sov så gott så hörs vi imorgon
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback