» Gomorgon

Gomorgon min kära vän

Gårdagens kväll spenderades med att se Örebos Hockey lag när dom krossade Borås. Igår var det också en speciell kväll, det var nämligen tjejkväll på arenan. Alla tjejer gick in gratis, det bjöds på cider och goodiebags. Men så speciella goodiebags var det ju inte, shampoo och balsam, penna, lypsyl och en liiiten choklad bit.
Sen tre tävlingar, lyx behandling av håret, en diamant och en dejt med en spelare, Jared Aulin.
Jag valde att bara kolla på matchen, men jag ska nog tävla om diamanten, den tävlingen håller på ännu.
Örebro vann iallafall med 7-2. Rikitgt roligt att gå på hockey faktiskt, men jag måste testa att gå när Örebro möter antningen Bofors eller Västerås. Det är nog riktigt roliga matcher.

Idag är det skola igen, Engelska och Historia står på schemat idag. Köpte Engelska boken igår, den var inte så jätte dyr och jag måste ha den. Alla annonser jag ringt på har sagt att dom redan har sålt den (begagnat) så när jag kollade vad den kostade i nypris så var det bara 400kr. Och många som säljer den på blocket tar det priset.
Ska se till att hålla den i ett bra skick och att Oskar inte får tag i den, sen när terminen är slut så säljer jag den vidare.

Nej nu måste jag vakna lite mer innan jag ska cykla till skolan. Samla mog ska jag också göra för det kommer vara halt ute och jag vill inte ramla igen..

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback