» Gokväll min vän

Gokväll min kär vän

Jag lovar, imorgon ska jag verkligen fixa min blogg med design och kort :) JAG LOVAR!!!

Idag så valde jag och Oskar att gå ut och gå med mamma/mormor. Fick ett litet tips igår av min underbara syster att det finns en skoaffär nära henne där skorna bara kostar 199kr! Så vi gick dit och det blev iaf 1par skor :)
Köpte även 1par nya thights. När vi gick hem tog vi en sväng förbi stortorget där dom hade julgransplundring med fiskedamm och ballongutdelning. Det var tomtar och julsången överallt. Och så, överraskning, Örebros Hockey lag.
Lite kul att få ansikten på alla spelare, nu fick man ju se dom utan all hockey utrustning.
Sen hem till mamma och pappa (idag igen) och dicka kaffe.
Pappa följde med mig till varberga så jag kunde köpa en historia bok till skolan. Hoppas att den kommer duga, det är en äldre upplaga, men hon jag köpte den av sa att det som står i nya står i den här men på lite andra ställen.
Får helt enkelt se vad min historia lärare säger :)
Nu börjar jag känna en längtan till på måndag. Få köra igång ordentligt, läsa och plugga. Lite konstigt att man faktiskt längtar efter det när jag hatade skolan. Men jag har ju blivit äldre och mognare (lite iaf).

Oskar somnade för en kanske en halvtimme sen, funderar på om jag också ska sova. Ska inte göra något imorgon, förutom att städa lite. Så kommer Henkes föräldrar på besök.
Och så klart fixa ny design och kort till bloggen :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback