» Bättre humör tack vare musik

Hej min underbara kära vän

Nu är jag på bättre humör! Sitter och sjunger för fullt och det gör mig alltid på bra humör. Att lyssna på brra humör och sen bara öppna munnen och sjunga. Blir också att man sitter och dansar i stolen och så fort jag får runt så dansar jag istället.
Kommer vara på toppen humör när jag kommer till skolan, för det blir musik heeela vägen dit :)

Idag är det Historia som står på schemat sen får jag åka hem. Ska försöka sätta mig idag och göra lite mer instuderingsfrågor, måste bara fråga läraren hur jag ska hitta allt i boken.

Nu på morgonen kom jag på en toppen idé som jag har börjat gjort iordning. Oskar ska få en låda i köket där hans målarsaker ska ligga, papper pennor, kritor osv. Och för att han ska hitta just sin låda så ska jag måla Bamse och Blixten McQueen och sätta på lådan. Har redan målat Bamse så nu ska han bara färgläggas. Resultatet kommer naturligtvis upp här på bloggen :)

Kärlek♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback