» vill inte vill inte vill inte

Gomorgon min vän

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Kan nog säga den frasen ett x antal ggr till, men orkar nog inte skriva det.
Om exakt en timme ska jag sätta mig och ha mitt första matteprov den här terminen. Satt igår och försökte läsa men vet inte vad jag ska läsa egentligen. Förhoppningsvis så klarar jag det här provet, jag ska iaf försöka.

Henkes föräldrar kom förbi igår, men Marika var på jobbet. Oskar började leka rätt så fort med farmor och farfar, busade och skojade. Själv så sprang jag upp och ner till och från tvättstugan. Men nu är alla kläder rena och fina. Ska försöka sätta mig idag och vika allt och få in det i garderober och byråar, men vi får seom jag hinner. Vi ska nämligen hämta mamma och pappa idag på flygplatsen. Har saknat dom så det ska bli kul att träffa dom igen. Men jag ser inte framemot att se hur bruna dom är, kommer verkligen lysa brevid dom :P

Nej nu ska jag cykla iväg till skolan, ska möta Sara lite tidigare så vi hinner ta en kopp kaffe och så.

Kärlek♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback