» Vill göra om..

Hej min vän

Sitter just nu och försöker komma på hur jag ska börja med det stora histroria arbetet.. tips?? Känns som att jag just nu sitter fast i en lerpöl och kan inte komma upp..

Idag fick Oskar gå till dagis, han har lite hosta men annars är det full fart framåt hela dagen. Mamma var här förut på en snabb kopp kaffe. Älskar att jag har en sån bra relation med min familj, inte bara mamma utan även pappa och syster. Dom är bara för underbara och jag älskar dom otroligt mycket

Ska hämta Oskar om ungefär 45min och jag hoppas att jag innan dess har kommit på hur jag ska börja. Så jag verkligen kan sätta igång att skriva.
Ikväll ska jag ut till Ikea en sväng med Milla och hennes mamma, ska bli grymt roligt. Jag älskar ju ikea så nu ska jag passa på att kolla på möbler och annat, se om jag kan få lite inspiration på hur jag kan inreda snyggt. Är så sugen på att göra om här hemma, möblera och fixa. Att bara möblera tex vardagsrummet, skulle kunna göra en sån stor skillnad. Det tåls att fundera på.

Nej nu måste jag börja läsa.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback