» Vilken tisdag..

Gomorgon min vän

Vilken dag det blev igår!!
Efter skolan så kom Henke och Oskar och mötte upp mig precis som dom gör varje vecka :) Alltid lika mysigt att se Oskars lysa upp i ett stort leende när han ser mig ♥
In och handla på ica sen hem och börja baka morotskaka, trodde jag.. visade sig att jag inte hade någon kanel hemma, men sugna som vi var på det så sprang jag ner igen till affären. Upp och börja baka in med kakan i ugnen. Sen skulle jag förbereda maten och vad ser jag då? Jo jag saknade en burk med creme fraich. Fasiken vad arg jag blev och jag vägrade springa ner igen. Men vi löste det ändå genom att laga annan mat :)

Runt fem tiden så kom min underbara syster hit, jag hade ju bakat morotskaka så hon kom ju inte för sällskapet ;)
Eller jo lite tror jag. Hon fick iallafall till västa mys stunderna med Oskar, dom kramades och gosade för fullt.
Kvällen slutade med att vi satt och kollade vissa klipp från Breaking Dawn filmen, vilket slutade i tårar.
Sen blev det ett plötsligt slut på den trevliga kvällen när Oskar hosta så han kräktes och vaknade av det.
Han är ju inte sjuk eller febrig det är bara den där förbannade hostan som är så himla jobbig. Jag bara ber att han inte kommer bli sjuk.

Under natten så har han fått sova i våran säng, vilket har varit super mysigt den första delen av natten, för så har han bokstavligen legat på mig och sovit. Verkligen gosat in sig i min nacke ♥
Andra halvan så har jag fått lite smällar och sparkar i ryggen och nacken.

Dags att göra klart lite saker här innan det är dags att åka.
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback