» Veckan går såå fort

Hej min vän

Vaknade efter kl 10 i morse, hade kanske sovit längre om jag inte somnat så sent. Låg och läste i sängen fram till kl 1 inatt. Men vatusan, jag är vaken nu, pigg och glad. Solen skinner och det kommer säkerligen att bli en härlig dag.

Just nu sitter jag och skriver rent mitt arbete i historian, har kommit halvvägs och med lite tur kan jag lyckas
skriva ut arbetet hos mamma och pappa sen. Hoppas hoppas!!

Planer idag är att skriva klart, hämta min underbara saknade skrutt sen hem och och mysa. Får se om svärmor och svärfar kommer och hälsar på idag.

Är det bara jag eller går vekorna sjukt fort när man har något att göra på dagaran?? Förrut när jag var mammaledig och gick hemma så gick veckorna långsamt och jag kunde tro att det var lördag när det bara var tisdag. Nu är måndagen här innan man ens har hunnit njuta av helgen. Kanske beror på att jag nu dom senaste dagarna bara har suttit med mitt arbete...??

Nu ska jag skriva klart så jag kan njuta av ledig tid resten av dagen :)



Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback