» Gomorgon min vän

Gomorgon min vän

Hade inte alls tid igår att uppdatera, var så trött efter dagen som gick i ett hela tiden.

Började med matte igår för att sen upptäcka att våran engelska lektion var inställd för att läraren var tvungen att "vabba". Gick till bibblan och lånade två nya böcker istället för Oliver Twist, den är för svår läst så jag valde att börja läsa Harry Potter del 1 och 2. Båda dom böckerna är på två hundra sidor och eftersom jag måste läsa 400 så blev det båda.
Hoppas att dom blir lättare att läsa

Eftersom vi inte hade någon eng lektion så bestämde jag och Sara oss för att gå till Gröna Grodan och luncha. Åt en super god sallad med bulgur, räkor och kräftor. Riktigt gott och mysigt var det också.

Efter lunchen mötte jag upp mina två killar och så gick vi till slussen och matade ankorna som var där. Fy fan va äckliga dom är!! Haha kommer sjukt nära en så det känns som att dom kommer flyga på en, alla kommer verkligen fram på engång. Oskar satt helt fascinerad i sin vagn och kollade på spektaklet. Och vad dom lät!! Har inte hört så mycket kackel på en gång. Fy tusan va nervös jag var (det var ju jag som höll i brödet)

Sen hem och börja med tvätten som jag höll på med från 16-18-45. Efter det fick jag äntligen ta kväll och sätta mig i soffan och bara vila. Kollade på dokumentären om Whitney Houston på 3an. Sorgligt..

Idag får Oskar vara hemma från dagis, han har hostat jätte mycket under natten och nu på morgonen. Han verkligen vägrar äta över huvud taget, det är Henke som lyckas få i honom iaf bananer under dagen. Annars så är det inte mycket som hamnar i hans lilla mage :/ Lilla hjärtat

Kärlek

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback