» Torsdag

Hej min vän

Att skriva TMA idag gick perfekt. Jag skrev fyra sidor och förhoppningsvis så kommer det bli godkänt. Jag hoppas det iallafall. Historia lektionen idag var bara jobbig. Dels så kände jag inte för det idag sen så var det bara en massa onödigt prat om allt och det fanns ingen sammanhållning i det hela.
Roligaste citatet jag hörde idag var en kille som skulle prata om Grönland, kommer inte ihåg varför, men så säger han : Förstår inte varför det heter Grönland när det är vitt på bilden. Kan ju säga att det var den roligaste höjdpunkten i skolan idag.

Har också städat undan idag. Tyckte att det behövdes, hatar den här säsongen med all grus som kommer in i lägenheten. Hatar att jag inte har en hall som bara är en hall. Våran hall blir en passage för att komma till varje rum i lägenheten. Men nu är det rent och fint, men jag vet att när jag kommer hem imorgon från skolan så kommer det se lika förjävligt ut som alltid..

Sitter just nu och väntar på att Once upon a time och Revenge ska börja. Chips skålen står bevid mig och jag är redo. Måste bara ta lite nässpray innan allt börjar. Kan. Inte. Andas.


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback