» Storhandling och plugg

Gokväll min vän

Sitter just nu och tar en paus från pluggandet, ska snart fortsätta men jag måste vila lite. Har gjort alla instuderingsfrågor så nu ska jag läsa dom några gånger och förhoppningsvis kommer det fastna.

Efter skolan idag så blev det att jag gick upp på stan och mötte mamma. Sen hem till henne efteråt och dricka lite kaffe innan det var dags att hämta hjärtegullet på dagis. Henke var redan där sen gjorde vi oss klara för att åka och storhandla.
Och det blev en hel del varor som fick följa med oss hem. Trodde inte att det skulle bli så mycket men hela vagnen blev nästan full. Fast det vart inte så dyrt som jag trodde så det är ju sjukt positivt.

Att bära upp alla dessa påsar upp till tredje våningen var riktigt jobbigt. Kunde inte andas knappt så andfådd var jag. Ett tecken på att jag kanske skulle träna?? Neeej inte just nu ;)
In med alla varor i kyl, frys och skafferi, nu känns det så mycket bättre att öppna dom dörrarna. Men som vanligt så upptäcker jag att jag har glömt några saker, latte mjölk och marmelad. Fast det kan jag lika gärna köpa imorgon känner jag.



Min lilla plutt satt hos mig och åt vindruvor och gosade med sin vovve, hur söt kan man vara egentligen?? ♥
Nu ska Oskar få på sig sin pyjamas och få välling. Sen är det läggdags för honom. Själv ska jag plugga historia resten av kvällen. Bara för det så kommer jag ha oturen att drömma om historia inatt, men det kanske är bra?

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback