» piss måndag...

Hej min vän

Vilken dag! Började imorse när jag skulle cykla iväg till skolan. Cyklar några meter och tycker att cyklen är lite "hoppig". Trodde först att det var barnsadeln som var på väg att lossna, hoppar av cyklen och ser att mitt bakhjul är helt jävla platt!! Ingen luft överhuvudtaget. Så det var ju bara att springa upp igen och be Henke om skjuts. På med alla kläder på Oskar och åka iväg..
Faan va arg jag var..

I skolan så sitter jag och försöker räkna ut matte talen, men jag fattar verkligen ingenting! Ränta och amorteringar, allt jag insåg är att banken verkligen kan lura av en pengar..

Höjdpunkten på min dag var när jag kom hem och Oskar kom och krama om. Han kan verkligen göra en pissig dag till en underbar dag :)

Haha vad pluffsig jag ser ut
Ska snart ta mig till min pappa iaf. Gå dit med min cykel och hoppas att han kan fixa den. Just nu är det ingen stress med cykel kan ju ta bussen till skolan. Bara hoppas att jag får tillbaka den och att han kan laga den så jag slipper lämna in den till en verkstad.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback