» Måndag, ny vecka

Gomorgon min vän

Då var det återigen måndag, och en ny vecka. Skola och alla andra förpliktelser man har här i livet ska göras.

Igår kväll så kom Milla hit och eftersom vi inte har setts på ett tag så blev det mycket tjejsnack att ta igen. Skratt och roligheter, precis så som det ska vara. Känner mig alltid lite bättre i själen när jag verkligen får prata ut med någon och skratta. Och som jag har sagt tidigare, med Milla kan jag dela ALLT.

Skola idag i vanlig ordning, matte och engelska och dagen håller på från 9.30-13.30. Sen blir det hem och fixa tvätten, för kl 16-19 har jag tvätt tid. Förhoppningsvis kan jag få in vissa stunder av lite plugg där emellan. Bara hoppas att jag har en son som kan låta mamma vara lite, eller mest en karl som kan inse att jag behöver plugga lite..

Nej nu ska jag mysa lite med Oskar innan det är dags för mig att dra.


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback