» Lördag morgon

Gomorgon min vän

Orkade inte uppdatera igår, dels kom vi hem runt kl 18, sen så skulle jag bada Oskar, gosa lite innan läggdags sen passade även jag på att ta ett varmt och skönt bad innan jag gick och la mig halv tio. Jag var riktigt trött igår, orkar inte alls vara vaken och jag somnade direkt när jag la mig i sängen. Fast jag vet inte varför, men jag har börjat sova så himla dåligt. Vaknar hela tiden, sover inte djupt, hittar ingen bra sovställning osv. Känner att det var ett tag sen nu som jag verkligen fick sova en hel natt. Sen att Oskar vaknar tidigt på morgonen gör det inte bättre.

Vi åkte hem till Moster Anna igår och hälsade på. Oskar började leka och busa på engång. Sköldpaddorna var riktigt spännande men det som var mest roligt var tydligen pianot. Oskar sprang och tryckte på det hela tiden. Han är ju inte direkt blyg längre  min lilla prins, och det märktes när Oliver kom hem. Oskar släppte Anna direkt och gick till Oliver. Efter att vi hade varit hos Anna och lekt så drog vi till McDonalds och käkade. Blir ganska chockad över mängden mat som Oskar äter. Dels så stoppade han i sig tre bullar hos Anna + en massa vindruvor. Sen nästan en hel cheesburgare och pommes. Haha min unge växer så det knakar.

Oskar och Josefine. Tydligen så fick hon inte sitta någon annanstans för så fort hon flyttade sig så drog Oskar med henne tillbaka till pianot.

Vi låtsas tände en alla ljus och blåste ut tom. En riktigt rolig lek :)

Nu på morgon var det min tur att gå upp. Ska sova middag sen med Oskar så jag orkar med kvällen. Ska hem till Josefine, laga lite tacos, kolla melodifestivalen och svulla godis. Och vem vet, kanske det kan bli ett glas vin eller två.

Nu ska jag ta ytterligare en kopp kaffe och sätta mig i soffan en stund.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback