» Klart som faan...

Klart jag blev sjuk, och ordentligt också. Gick och la mig innan kl 20 i torsdags vaknade av att klockan ringde men jag kände på en gång att jag inte klarade av att ta mig till skolan. Så det blev att sjukanmäla sig och sen somna om. Vaknade 10.30 igen och då bäddade Henke upp åt mig i soffan och gjorde lite frukost. Oj vad jag har blivit ompysslad. Allt jag har velat haft har jag fått. Har inte fått gått upp i onödan, utan jag har legat under mitt gosiga täcke hela tiden. Till och med Oskar märkte att jag inte mådde bra och var lite extra gosig vissa stunder.
Sen igår kom Henkes syster Marika hit och hjälpte till lite, busade med Oskar, plockade och grejade och åkte och köpte mat. Så gulligt ♥
Idag mår jag mycket bättre och efter en dusch så kände jag mig som en ny människa. Jag är fortfarande sjukt förkyld och rosslig/hes i halsen, men jag kan vara uppe och gå utan problem.

Just nu ligger min underbara lilla prins och sover middag, sen ska vi ner till affären och köpa lördagsgodis :) I eftermiddag kommer svärmor hit och hälsar på och ikväll är det äntligen dags för Melodifestivalen 2012.
Jaa, jag är en schlager nörd, har alltid varit och kommer alltid att vara det.

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback