» Jordgubbar och Ikea

Gokväll min vän

Hela dagen har jag suttit med mitt arbete och försökt komma på en inldening, tror jag har den men jag vet inte, måste finslipa lite på den.
Det hade gått jätte bra för Oskar att vara på dagis idag, han hade busat och haft det jätte skoj. Märks att hab gillar att vara där, för han blir tydligen ledsen när en fröken går hem. Älskar att han älskar sitt dagis och sina fröknar :D Underlättar så för mig som lämnar honom där.
Efter dagis så gick vi hem och käkade mellanmål, en skål med mycket goda jordgubbar, plutten mumsade i sig som väldigt fort

Efter mellanmålet så satte vi oss och målade lite, efter en stund så upptäckte jag att han hade målat sig själv vid ögat så det såg ut som ögonskugga. Såg lite skoj ut

 


Kom hem för en stund sen från Ikea och Marieberg. Blev ingen direkt stor shopping iaf inte för min del. Köpte lite mer värme ljus eftersom jag eldar som en galning, och en Potta åt Oskar. Han sov när jag kom hem så jag får se hur han reagera imorgon. Hoppas att han vågar testa att sitta ner iaf :D

Den har en liten mörkare grön färg än på bilden

Inne på Marieberg så shoppade jag bara två nya markeringspennor då mina valde att dö idag. Men nu kan jag återigen göra ifyllnader i mina papper. Ska sitta en stund till med mitt historia arbete, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Harry Potter. Måste komma in i dom böckerna ordentligt också så jag kan göra min bookreport.

Hoppas att ni har haft en lika bra och underbar dag som jag har haft :)

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback