» Huvudet snurrar

Gokväll min vän

Mitt huvud snurrar känns det som och min hand är helt döende. Har suttit från och till hela dagen och gjort mitt historia arbete, har precis skrivit klart om Europa så det är bara Sverige/Norden kvar. Men halvvägs iaf och det känns för jävla gött!!

Blev ingen bakning idag, istället så satte vi igång och städa och gjorde det fint här hemma. Det behövdes..
Sen har vi busat och lekt i omgångar, vi har sprungit och vart och handlar. Pantade några tom burkar och flaskor som vi hade hemma och så fick Oskar dom pengarna. Hela 26 kr fick han som glatt hamnade i sparbössan.
Den börjar bli tung nu :)

Hela familjen la sig vid halv tolv och sov middag till halv två. Jag tror att vi alla behövde det, skönt och mysigt var det. Så kul nu när man vaknar och Oskar tittar på en och sätter fingret för munnen och schhar. Haha vi ska ju inte väcka pappa som sover eller tvärtom ♥
Oskar gick och la sig för en timme sen, han ville inte sova så då behövde han inte det. Tillslut så såg jag på honom att han var trött så vi borstade tänderna och la oss. Efter bara en minut sov han gott i sin säng

Nu ska jag koppla av lite och sätta på något avsnitt av vampire diaries. Chips och cola står brevid mig, jag är redo!!

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback