» Hela dagen....

Hej min vän

För att vara jag så är jag uppe ovanligt sent, är inte alls trött och känner ingen lust över att gå och lägga mig snart. Kanske kan bero på att jag har suttit med mitt historia arbete HELA dagen sen ca 11.00
Har haft några pauser då jag har ätit och busat med Oskar.

Imorgon blir det att sitta med arbetet igen och då ska jag försöka skriva arbetet så jag har hela helgen på mig att finslipa och skriva rent. Hoppas att jag kan hålla mitt lilla tids schema :)

Blir ett ganska tråkigt inlägg men så är det ju när man inte alltid har viktiga saker att skriva om. Ska ta och tvätta brt sminket, borsta tänderna och smörja in mitt ansikte. Sen om ca 15 min så kommer jag ligga ner bäddad och gosar i sängen. Tanken lockar mig lite... :)

Btw min liljor luktar förbaskat gott här i köket, ska fan köpa nya när dom här dör. Njuter verkligen av en underbar doft just nu!!

Gonatt min underbara vän, ses imorgon
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback