» Fettisdagen och jordgubbar

Gokväll min vän

Började dagen med att åka upp på stan och mötte upp Sara utanför biblioteket. Skulle se om vi kunde hitta lite information till arbeten vi måste göra. Jag ska skriva ett arbete på 4-8 sidor om häxprocesser i norden och europa under medeltiden, som ska lämnas in på tisdag nästa vecka. känner på mig att det kommer bli ett stort arbete som kommer ta mycket av min tid. Men jag ska se till att klara det och få bra betyg på det.
Har ju glömt att skriva att jag har fått tillbaka mitt resultat på eng uppsatsen vi skulle skriva. Jag fick MVG!!
Blev extremt glad när jag såg det. Så stolt över mig själv :D
Hittade iaf inga böcker på biblioteket och att skriva ut papper där skulle kosta mig en massa pengar för det finns inte lite som det står om häxprocesserna. Visst jag har en dator, men jag fastnar alltid vid något annat så lösa papper fungerar bäst för mig. Åkte till skolan och skrev ut nästan 40 sidor så nu har jag väl fakta så att jag ska klara mig genom det här arbetet.

Efter skolan så mötte jag upp mamma som skulle följa med hem på en kopp kaffe, köpte semlor och jordgubbar. En ask med sjukt goda jordgubbar kostar 10kr nere på affärn, billigt och hur gott som helst. Gick ner och köpte mer askar så jag har 3st i kylen. Oskar älskar dom så det är ju skit bra!

Oskar och mormor
Världens sötaste och goaste unge♥

Nej nu ska jag börja läsa igenom all min fakta så jag vet vad jag har att hålla mig vid, sen gå och lägga mig, läsa lite Harry Potter sen sova.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback