» Extra energi

Hej min vän

Solen skinner och det är underbart härligt ute! Funderar på om man kanske skulle ta en promenad sen, får se vad som händer och sker.
Åkte tidigare från lektionen idag. Kan verkligen inte koncentrera mig där, mest så beror det på tre tjejer i klassen. Dom ska alltid prata och skratta, och ju högre dessto bättre. Och nu har dom fått med sig alla andra in där också så det är ett jäkla kakkel på dom. Våran lärare är inte direkt respekt ingivande då han är 27år och känns mer som en kompis än lärare, så han kan ju inte heller få tyst på dom. Så jag valde att åka hem tidigare och räkna talen hemma och det var ett skönt beslut. När jag kom hem så började min svärmor att grädda pannkakor så det blev pannkakor, vaniljglass och blåbärs sylt till lunch. SÅÅÅ gott!!

Nu ska jag räkna lite tal innan min älskade unge vaknar, senare idag så kommer Marika hit och hälsar på. Blir att busa och skoja med henne och Oskar.

Sömnlösa nätter kräver lite extra energi :D
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback