» En riktigt trevlig kväll

Gomorgon min vän

Känner mig lite ledsen idag över att Di Leva inte gick vidare i gårdagens mello festival, men Ulric Munther gick vidare så det var ju bra det iaf :)

Hade en riktigt härligt underbar kväll igår med min syster. Vi käkade god mat och pratade hur mycket som helst, bara vi två. Tycker att hon dock är lite elak, för hon säger jämnt när vi är själva att det är konstigt att vara med mig. Vet inte hur jag borde ta det??
Det blev ett glas vin, sen blev Josefine ledig, då förvandlades ett glas till att vi nästan drack upp 3l.. Men fy tusan så roligt jag hade det, vi satt och sjöng och skrattade och jag "missade" en buss och sen en till. Halv ett kände jag att nej nu borde jag åka hem. Så det var bara att ta bussen. Lyckades ha musik hela vägen hem trots att mitt batteri var nästintill dött.
Hemma så tvärslocknade jag  ganska fort. Henke tycker att det är super roligt att det är jag för en gångs skull som kommer hem lite glad och rolig. Inte så att jag är bakis idag men man märker ju att man drack en massa vin.
Vem vet kanske kan bli lite fest även nästa helg ;)

Nu ska jag hoppa i ett bad, sen har jag tvätt tid kl 13 och en helvetes hög med tvätt. Efter tvätten så måste jag sätta mig ner och öppna matte boken och plugga till provet imorgon.
Sen får vi se om Henkes föräldrar och syster kommer över.

Kärlek ♥

Josefine har ingen bra kamera alls ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback