» 29feb 2012

Gokväll min vän

Kom på det nu att det är ju för tusan den 29 februari. Hade totalt glömt bort det, inte för att det är något speciellt med den dagen, eller jo vi kvinnor kan ju fria till våra män om vi vill.. Men enligt mig är det och kommer alltid att förbli deras uppgift! Utan det är ju bara kul att vart fjärde år så är det en dag extra. Känns lite konstigt att säga 29feb..

Nu är all tvätt tvättad, blev ju iofs klar med det redan vid 16tiden, men ändå :) Soffan är super ren och alla kläder doftar gott. Lite tråkigt för det hände en liiiiten olycka igen med Oskar, men det vart inte så mycket så det gick att tvätta av med vatten och tvål. Tycker så himla synd om min lilla kille, hostan är verkligen förjäklig! Och det kan ju verkligen inte vara kul att kräkas och inte förstå varför man kräks. Får vara glad så länge han är feberfri och lekfull och busig :)

Ska sätta mig nu och göra historia läxan som vi fick i tisdags som ska vara klar tills imorgon. Inte för att jag har någon större ork, är så himla trött. Ganska skönt att man börjar 12.10 imorgon, blir ju lite tid hemma, så hinner jag inte klart idag kan jag alltid fortsätta imorgon.


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback