» Torsdag

Hej vännen
 
Att ta sig hem igår var inte roligt! Snöstorm och inga vägar var plogade!
 
Hur mycket snö som helst
Inte lätt att att köra med cykeln här inte
 
Så igår när jag kom hem var jag helt slut i kroppen! Kall och varm på samma gång.Men jag ska inte klaga för vi har ju snö :)
 
Tidigare idag så var mamma här en sväng med lite tomtar jag ska låna. Hon hade med sig lite fika så vi mumsade i oss lussekatter och pepparkakor :) Idag så var det betydligt lättare att cykla till jobbet, överallt var det plogat. Men det kommer mer snö hela tiden, ser att det snöar lite nu också. När jag tog mig hem idag så fick jag sällskap av dessa två söta pojkar
För Oskar som inte har varit ute på en hel vecka var det kanon med lite luft :) Han var dock inte så glad i all snö just då och ville bara gå 4meter innan Henke skulle bära :)
Här hemma har det varit full rulle sen vi kom hem. Vi har busat, badat, lekt och gosat. Oskar var så snäll och lagade mat i sitt lilla kök och bjöd mig och Henke på middag nu innan läggdags :)
Jag älskar att Oskars fantasi kommer fram mer och mer! Vi har jätte roligt :)
 
Nu är iaf prinsen nattad för natten och även för mig så kallar snart kudden. Vill bara ha lite egentid först :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback