» Tisdag morgon

Godmorgon vackra du
 
Idag är det tisdag och snart vänder veckan mot sitt slut. Jag gör just nu min sista vecka på 50% på jobbet, men jag hoppas såklart att det kommer att bli mer :)
 
Igår så jobbade jag hela dagen som sagt, något som jag dock hade glömt bort var att Henke skulle till sthlm och jobba och vara borta över natten. Jag skulle stänga på jobbet, vilket skapade lite problem. Men det löste sig som vanligt, Tack Mamma för hjälpen ♥
Jag kom inte från jobbet förens 17.55 igår så det blev verkligen en lång dag. Men det var verkligen skönt att komma hem :)
 
Idag så ska vi klä granen här hemma :D Åhh så roligt det ska bli. Måste bara köpa en till ljusslinga så granen lyser lite extra vackert. Vi har ju ingen riktigt gran, tycker att dom barrar så föbaskat mycket. Sen om jag skulle ha en riktig gran så vill jag ha en som är tät och vacker, och dom kostar ju lite extra, Så vi kör på en bra plastgran som funkar i alla lägen :)
Åhh så mysigt det kommer vara ikväll med en gran i vardagsrummet :D
 
Nu ska jag börja göra mig iordning för dagen. Ansiktet måste ju målas lite så jag inte skrämmer omgivningen ;)
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
18 December, 2012 - 08:24

Så lite så<3 var jätte mysigt:) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback