» Termometern dog

Gokväll
 
Nu har Äntligen snön kommit :D Jag tycker att det är så underbart vackert ute med snön, och det blir så mycket ljusare ute. Och enligt yr.no så ska det snöa hela dagen imorgon. Jag/vi måste köpa en pulka till Oskar och bege oss ut i helgen :D
 
Natten gick lite sisådär. Prinsen gick och la sig igår utan att äta välling så efter midnatt vaknade han och ville sova i våran säng. Runt halv fyra vaknade han igen och ville då ha välling, sen somnade han om runt halv fem.
Idag mår Oskar lite bättre, han har inte kräkts något, däremot har han lite feber (tror jag). Det är nämligen så att jag kan inte kolla om han har feber, för igår kväll gick det så fort så helt plötsligt ser jag att Oskar stoppar termometern i ett glas med Cola! Tyvärr måste jag meddela att den dog.. :P Men jag kan ju såklart känna att han är febrig och han ser hängig ut. Aptiten är inte bra, han vill knappt äta och det spelar ingen roll vad vi försöker med. Lite yoghurt har han fått i sig men det är inte mycket. Vi får hoppas att han äter välling sen :)
Han har lekt lite under dagen men för det mesta så spenderar han sin tid i soffan och tittar på favorit hunden, Scooby Doo
Vad jag tycker om Scooby Doo och Mysteriegänget förtäljer inte historian ;)
 
Henke kom hem idag 11.30 så fick jag åka och jobba :) Något som gick bra som vanligt. Känns alltid kul att komma till jobbet och mötas av kramar och glada ansikten.
Imorgon kommer vi att göra likadant så att även jag får jobba lite :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att sova. Kommer förmodligen att hamna i säng tidigt ikväll.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback