» Sjukstuga och hittad strumpa

Hallå
 
Här i sjukstugan är det för stunden lugnt, Oskar ligger just nu i soffan och tittar på Scooby Doo.
Lite har vi  orkat göra idag iaf. Prinsen har fått en julgran som står i hans rum just nu, så vi har klätt den och gjort fint :)
Från och till under dagen så har prinsen kräkts några gånger :( Vad jag inte kan säga är om det är vinterkräk sjukan eller magsjuka. Båda har samma symptom så :/ Men något av dom två är det säkert. Jag har tagit lite vitpepparkorn under dagen och ber att inte åka på det.
 
Som jag berättade för ett tag sen så började min tvättmaskin att krångla, nu vet jag varför. Jag höll på att tömma maskinen på vatten när jag såg något som inte såg ut att stämma. Tror du att jag blev förvånad när jag såg vad det var????
 
 Hahaha jaa vad ska man säga? :D Nu undrar jag bara hur fan i helvete den kom dit?!
 
Nu ska vi gosa vidare här hemma, får se när Oskar vill sova och hur natten kommer bli. Vi är hur som helst beredda.


Marie
04 December, 2012 - 18:43 / BLOGG: http://mariebostrom.blogg.no

Kul att din tvättmaskin bokstavligen talat äter upp dina strumpor :P

Svar: Ja, jag blev GANSKA chockad ska jag säga. Och lite ledsen för det var en fin strumpa ;P
Johanna Boström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback