» Pyntat och julkänsla

Hallå
 
Jag åkte på en dunderförkylning. Men trots det så jobbade jag i fredags och efter jobbet så var vi ute på m-berg och
shoppade lite julklappar :) Känner mig stolt över mig själv, men jag fick skylla mig själv fredags kväll och igår. Huvudet var tjockt som gröt vissa stunder. Jag känner mig piggare nu men jag är inte frisk, fortfarande förkyld och lite små ont i halsen.
 
Trots mitt hälsotillstånd så har jag pyntat och donat hela dagen, nu är det verkligen julkänsla :) Jag hade velat baka lussebullar och pepparkakor med min lilla prins, men jag får ta det när jag inte behöver snyta mig hela tiden :) Jag satsar på nästa helg :)
 

Två kassa mobil bilder från mobilen
 
Fick åka iväg idag till ÖoB för att köpa en skarvsladd så jag kunde göra i ordning på balkongen, men fint blev det :) Passade även på att köpa ytterligare en julklapp till Oskar, så nu tror jag att vi är klara till honom. Bara alla andra som ska ha något också! Idag fick vi även besök av svärmor och svärfar. Oskar satte igång direkt med att busa och härja med sin farmor :)
 
Nu ska jag ta bort färgen på mina ögonbryn och bädda rent i sängen :)
Ha en fortsatt trevlig kväll underbara du ♥
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback