» Pepparkakshus och pulka åkning

Hej vännen ♥
 
Vilken underbar dag det har varit :) 
 
Vi började dagen med att mysa framför tvn med tända ljus och frukost, hur mysigt är inte bara det?
Efter 12 tiden så kom Marika och Magnus hit och hälsade på. Dom hade med sig en pulka till Oskar som
Farmor hade köpt till honom. Tack så mycket för den Maggan :D
Och självklart gick vi ut för att ta premiär åket :D
 
 
Åka igen mamma! Det var jätte kul :D
 Vi har även bakat vårat pepparkakshus :) Oskar var så duktig och hjälpte till att dekorera huset fint med godis :)
Vårat fina vinterland :)
Kunde inte låta bli, gjorde även två apelsiner med nejlikor :)

Nu är det egentligen bara granen som fattas. Och ska jag vara ärlig så funderar jag stark på att ta ner den snart :) Älskar verkligen julen! Nu när jag har Oskar i mitt liv så blir julen extra mysig och rolig. Jag ser verkligen hur han skiner upp när vi pyntar och gör det mysigt :)
 
Snart så ska Oskar nattas och jag ska passa på att bara mysa lite. Jag har lovat att Oskar att vi ska ut imorgon igen och åka pulka :) Skulle vilja åka till NetonNet också men vi får se.
Pulkaåkning ska vi iaf hinna med :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback