» Nya kläder

Hallå där
 
Idag blev det en tur upp på stan för att kolla vad affärerna hade att erbjuda. Och jag hittade lite nytt och skoj :)

Denna tröja var inte på rean men den var så fin så den fick följa med mig hem ändå :)
 
Blev även ett par tights, men dom är vanliga och enkla så sket i bild på dom :) Med mig upp på stan så hade jag den bästa jag vet med bra smakråd nämligen Oskar. Hela tiden gick han runt och sa " Den var fin mamma" "Eller nej den var inte så bra" Haha min lilla goding det :)
Var även ute efter lite kläder till Oskar men inget jag visade var bra. Får beställa lite istället till honom :)
Efter våran lilla shopping runda så började det kurra i våra magar, så vi mötte upp Henke, Larsson och Beggan för att äta lunch. Blev en smarrig pasta med kyckling och curry.
 
När vi var klara med det så tog jag och Oskar en sväng förbi mamma och pappa där vi hämtade en tågbana. Oskar fick nämligen en i julklapp men när vi öppnade den så visade det sig att den var trasig så dom hade varit och bytt den. Nu hoppas vi att den är hel och att tågen åker runt som dom ska. Vi kommer sätta ihop den imorgon och testa :)
 
Oskar sover nu sen en timme tillbaka. Han var så trött så han visste inte om han skulle vara glad eller ledsen.
Själv sitter jag och lyssnar på lite musik och bara myser under min underbara filt :)
 
Kärlek ♥


Anonym
29 December, 2012 - 21:05

jättefina kläder o kul att ni kom förbi.,oskar får en så glad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback