» Mys dag och mumsig kina gryta

Hej vännen
 
Det blev en lugn och skön dag för oss :) Vi har myst och lekt och busat. Ätit god mat och lyxade till det med god efterrätt. Lyx torsdag? Ja absolut :)
 
Fick två kort över efter att alla har fått sina julklappar så jag valde att sätta dom korten på våran hylla i sovrummet. Blev jätte fint!
Bilderna passar perfekt ihop med ordet kärlek, för allt vi känner för våran prins är Kärlek :)
 
Till middag idag så lagade jag och Oskar som sagt något vi båda tycker riktigt mycket om nämligen Kina Gryta!
Hur kan man inte tycka om sån här mat? :D

Just nu sitter jag och bara tar det lugnt. Funderar på om man kanske skulle kolla på film eller på en serie. Som vanligt när det gäller mig kan jag inte välja :) 
Oskar sover sen en timme tillbaka. Han var så trött så han somnade innan huvudet hamnade på kudden. Ska bli spännande att se om han sover länge eller om han vaknar tidigt :)
Ha en fortsatt trevlig kväll :)
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback