» Lucia morgon

Godmorgon vännen
 
Det blev inget inlägg igår, ber om ursäkt för det. Jobbade till kvart i sex sen direkt efter jobbet kom pappa och lagade min tvättmaskin och med sig hade han syster yster :) Sen när dom åkte hem så hade jag helt enkelt igen lust att öppna datorn!
 
Idag är det torsdag och lucia :) Veckan går fort och idag sjöngs det fina sånger över hela Sverige. Jag sitter just nu i soffan och har tvn på i bakgrunden, självklart Lucia vakande på Svt2 :)
Oskar sover än, men han vaknar nog snart :)
Idag blir det dagis och jobb lite tidigare, jag börjar 9.30 och jobbar till 14.30 sen är det lucia firande på Oskars dagis. Fast det blir inga uppträdande utan bara fika och trevligheter :)
Oskar ska vara tomte idag, och även jag ska vara liknande. Har lovat barnen på jobbet det. Så en röd tröja och tomteluva :)
 
Nej nu ska jag fortsätta titta på Lucia. Återkommer senare och då med bilder :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback