» Jobbig dag

Hej vännen
 
Vilken dag!! Åkte från jobbet med en huvudvärk från helvetet. Barnen har varit vildare än någonsin och ljudnivån överskred det normala flera gånger. Fick börja en halvtimme tidigare idag och när kl var 16.20 kom jag på att jag inte har haft någon rast. Då kan du tänka dig hur mycket det har varit att göra :( Ska titta lite med mina kollegor hur jag ska skriva det på min timrapport.
 
Oskar har haft en bra dag på dagis iaf :) Innan vi gick till förskolan idag så var vi inne på Ica och köpte bröd (ville slippa det efter jobbet), där inne fick han en pepparkaka av Monica som satt i kassan. Lillkillen sken upp som en sol och mumsade i sig den på vägen :)
Hemma har vi inte gjort så mycket. Ingen gran idag heller. Vi har nu bestämt att den ska upp på fredag och då jävlar ska det det också. Annars ska jag se till att granen står till 31a januari :)
 
Nu är det snart dags att sova. Imorgon är det (vad jag vet) sista dagen på jobbet och jag ska få jobba 9-17.
För Oskar blir det ännu en lång dag på förskolan, men som tur är så gillar ju han att vara där och leka med alla sina kompisar och fröknar :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback