» Ingen gran idag heller

Gokväll vackra du
 
Hur har din dag varit? Min har varit lugn och skön, men med en besvikelse. Vi har inte klätt granen idag :(
Henke vill gärna vara med och klä den men idag var han trött och orkeslös, och jag som har längtat!
Men jag ger mig inte, imorgon gör jag ett nytt försök. Om det inte funkar då heller så gör jag det själv :)

Jag och Oskar gick till blomsterlandet idag och köpte slinga till granen och så hittade jag lite annat
Julgrans pynt såklart!

Ska även ha polkagris käppar i granen :D 
 
Idag så har Oskar haft julfest på sin förskola. Dom åt julmat och fick ett speciellt besök av tomten :) Oskar berättade för oss att Tomten åkte rutschkana och gav alla barn glass :) Så med andra ord har han haft en toppen dag!
 
Nu sover det lilla livet och jag hade tänkt måla mina naglar men jag känner att jag skiter i det. Istället väljer jag att titta på dagens avsnitt av julkalendern :D
 
6 dagar kvar till Julafton!!
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback