» Helgen i korthet och måndag igen

Hallå vännen ♥
 
Förlåt, för den sega uppdateringen. Jag har ärligt talat inte orkat sen har knappt tiden funnits.
 
I lördags så gjorde vi inte något speciellt alls, var iväg och köpte mig en ny kamera. Behövdes :) Så nu kan jag återigen ta super snygga kort :D Har inte hunnit installera kameran till datorn så kort kommer en annan dag.
 
Igår så tog jag tummen ur röven och bakade lussebullar med Oskar :) Superfina och goda blev dom, men nästa år ska jag testa ett annat recept. Ja du läste rätt, jag planerar redan inför julen nästa år :D
Sen kom Josefine hit och hälsade på, så vi var ute och åkte pulka innan det var dags att äta. Bjöd henne på lyxmat, kebebrulle!
 
Idag så var det dags för jobb igen. Men förmiddagen spenderades med en massa mys med min prins ♥ Han var jätte gosig i morse och satt i mitt knä och verkligen gosade.
Jobbet idag då? Ja det slutade med att en övertrött Johanna och en övertrött Bella klädde ut oss med julgrans pynt.
Vi blev så fina så :)

Nu sitter vi och kvällsmyser lite. Oskar vill inte sova trots att han ser ut att kunna somna när som helst. Han vill titta på Scooby säger han :) 
 
Kärlek ♥
 


farmor
10 December, 2012 - 20:28

Du kan komma hem till mej o vara julgran så slipper jag köpa en. Marika insisterar men sånt gör mej trött suck julgransbeslysningen frestar på nerverna Har svårt att fatta att du redan planerar för nästa jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback