» Granen är äntligen på plats

Gokväll vännen min
 
Idag blev några julklappar köpta, har lite kvar men det ska jag fixa imorgon :) Att gå på stan var inte det lättaste men det gick. Vi fick knuffas lite, svära och vara allmänt småsura, men trots det känner jag mig nöjd med dagen. 
Förutom alla julklappar så hittade jag även lite snygga kläder att ha på julafton och nytt smink :) 
Efter stan så blev det en sväng hem till mamma och pappa där vi blev bjudna på middag.
 
När vi kom hem så satte jag och Oskar igång med att klä våran gran :) Äntligen så är den uppe och lyser så fint :D
 
Oskar som inte alls har velat sova middag idag vägrade att lägga sig nu på kvällen. Så tror det eller ej men han var vaken till 22.00 innan jag lyckades få honom i säng.
Nu ska jag passa på att slå in lite julklappar :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback