» Dagen efter Julafton

Gokväll min vän
 
Dagen efter julafton och idag har det lekts med alla leksaker vi har här hemma :) Oskar är så nöjd att
han vissa stunder inte vet vilka leksaker han ska leka med!
 
Vi började dagen med att öppna lite julklappar här hemma. Det blev otroligt glada miner när prinsen insåg vad han fick av "tomten" :)
En stoooooor lastbil :)
En tjutande och blinkande ambulans
Lite av det han fick av oss, lastbilen, ambulansen, bondgård m. tillbehör och en målar tavla

Vid två tiden så var det middag hemma och svärföräldrarna. Även där hade tomten varit på besök och lämnat en massa julklappar. Oskar gick och fråga hela tiden när han skulle få öppna dom :) Efter "Kalle Ankas Jul" så var det äntligen dags och det fanns en massa roliga och fina leksaker i dom.
Mera bilar till den biltokiga prinsen :)
Oskar med pappa och farmor

Sen var det dags att åka till mormor och morfar för att fira lite mer jul. Och där fick Oskar Träffa tomten :)
Jag trodde att Oskar skulle vara jätte blyg och mest sitta hos mig eller Henke men han gick snällt fram och hämtade sina paket, men någon kram fick inte tomten ;)
 
 
 
När vi kom hem hade vi en kille som inte alls ville sova. Alla leksaker skulle testas och vi fick honom inte i säng förens kl var halv tio-tio :)
 
Jag och Henke fick såklart också lite julklappar bl.a. presentkort på Ikea, dammsugare, parfymer, inrednings saker och en massa annat. Jag fick även ett objektiv till min kamera så jag kan ta lite fina porträtt bilder :)
Kan visa lite mer kort på alla saker imorgon.
 
Idag så har vi bara lekt med alla leksaker och så fick vi besök av mormor och morfar som kom och fika lite :)
Oskar somnade i min famn förut och det har inte hänt på länge! Han var så trött min lilla prins :)
 
Nu ska jag kolla vidare på Änglagård- Tredje gången gillt!
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback