» 9timmar och 25 min

Hallå min vän
 
Det är bara 9 timmar och 25 minuter kvar till ett nytt år. 2012 har varit ett toppen år och jag hoppas att 2013 kommer bli ännu bättre :) Många nya möjligheter och nya utmaningar :)
 
Idag ska vi på nyårs middag hos mamma och pappa. Allt jag vet på ett ungefär är att det kommer vara en tre rätters middag så det blir spännande :)
Sena kvällen kommer spenderas hemma i lugn och ro. Vi ska, precis som vi gjorde förra året, väcka Oskar vid tolvslaget så att han får se på alla fina fyrverkerier. Han somnar fort om efter det, vi hade som sagt inga problem med det förra året :)
 
Nästa gång vi hörs är imorgon den 1 januari 2013 för idag ska jag bara mysa och vara med familjen :)
 
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback