» Usch vad jobbigt det..

Gokväll min vän
 
Usch vad jobbigt det var att tvätta, var inte klar förens kl 19 då min tid var slut. Jag har ärligt talat inte ens orkar vikt eller lagt in någon tvätt så allt ligger i Ikea säckarna i hallen. Det drog ut lite på tiden för att när Henke kom hem halv sex så kom han på att hans jobbkläder behövde tvättas. Så det var bara att slänga in dom med och torka. Ska jag vara exakt så kom jag ut från tvättstugan 18.56. Usch nej nu behöver jag inte tänka på tvätt förens söndag då det är dags igen.
 
Hela dagen från och till så har jag haft en smärta som liknar mensvärk. Fick en riktig smärta när jag stod och förberedde lunchen tills imorgon, vilket slutade med att jag fick sätta mig på golvet med benen vikta mot magen för att lindra smärtan. Två alvedon senare kunde jag fortsätta med lunchen och disken :)
Men jag vet inte alls varför jag hade så ont, det kommer nog att vara ett mysterium tills någon vänlig själ berättar det för mig :)
 
Nu ska jag vila lite sen ska vi sova så vi orkar med morgon dagen. Storstädning och rensning uppe på vinden är planen! Ska kasta en massa skit som vi inte behöver ta med oss i flytten.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback