» Trasig kamera och handling

Gokväll min vän
 
Upptäckte en ganska tråkig sak idag, min röda kamera har gått sönder :( Jag kan inte stänga linsen helt och hållet och på skärmen är det en stor vit fläck. Måste leta efter kvittot och se om jag kan lämna in den och få den fixad. Så himla tråkigt när något man använder dagligen går sönder! Som tur är har jag ju kvar min gamla svarta kamera så den får användas så länge, du kommer inte vara bild lös :)
 
Idag blev det en tur till Willys för att handla lite. Jag och Oskar tog en promenad dit så kom Henke och hämtade oss och alla varor.
Det var väldigt roligt att krypa bland alla hyllor :)
Det blev en del mat men det behövdes.
 
På eftermiddagen så fick jag ett samtal från Viktoria som frågade om jag och Oskar kunde komma ner. När vi kom ner så visade det sig att hon och Dardan hade köpt en sak till Oskar på Nora marknaden.
En häftig motorcykel :) 
Tack så mycket Viktoria och Dardan ♥
 
Imorgon är det måndag igen och jag ska STOR mysa med min lilla kille, för på tisdag så börjar dagis igen :)
Nu är det dags att komma in i rutinerna igen, men det behövs nog för oss alla.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback