» Shopping och grodor

Hej vännen min
 
Hoppas att du har haft en härlig dag i värmen? Själv har jag tagit det väldigt lugnt under tiden Oskar har varit på dagis. Ringt en del samtal och fått ett samtal som har fått mig att tänka till. Men jag säger inte något om det förns jag själv vet vad jag ska göra.
 
Precis som igår så gick lämningen i morse jätte bra, Oskar sprang in och skojade framför sin fröken och vinkade glatt hej då. När jag kom för att hämta så var han nyvaken och jätte ledsen. Det är väl fortfarande en chock för honom att vakna på dagis, men det kommer gå över snart så det är ingen fara :)
Direkt efter dagis så gick jag och Oskar till busshålls platsen för att åka upp på stan och mötte upp Josefine och mamma för lite shopping.
Oskar ville hålla i alla påsar själv :)

Dom blåa byxorna fick han av mormor, dom i mitten av mig och dom röda
av Josefine

Den röda tröjan av mormor och dom andra två av mig :) Den svarta är en
fleece tröja, bra att ha när hösten kommer :)

Det blev även en pyjamas :)
 
Efter våran lilla shopping tur så tog vi bussen hem och följde med Henke upp till spåret. Jag och Oskar letade efter grodor och vi hittade några stycken till Oskars stora glädje :)
Det var en busig liten groda :)
Så fort grodan hoppade ner så tog Oskar snabbt upp den igen :)

Han klappade fint och försiktigt

Heeej Grodan!

Mitt hjärta ♥

Vi släppte ner grodan i en vattenpöl innan vi åkte hem så han fick bada och simma lite. Hela vägen hem så sa Oskar det om och om igen "gjodan simmar mama, gjodan simma"
När vi kom hem så ville prinsen sätta sig i soffan och kolla på Scooby och där har han suttit nu sen dess. Det är snart läggdags för imorgon är det dagis igen, sista dagen för denna vecka :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback