» Paj och smörgåstårta

Gokväll min vän
 
Efter en hel dags kalasande så börjar nu dagen lida mot sitt slut. Kommer säkert att somna gott ikväll :)
Det blev iaf en toppen dag med en hel del skratt och prat med min underbara släkt.
Som vanligt så är jag ganska dålig att ta fram kameran och ta en massa kort vid en del tillfällen, och detta var ett. Hade fullt upp med att sitta och prata och hjälpa mamma så inte hon skulle behöva göra allt på sin dag :)
Jag bakade två ananaspajer till efterrätt, GOTT :)
Smaskiga smörgåstårtor

Just nu känner jag ärligt att jag inte orkar skriva och lägga upp bilder, men jag ska ta igen det imorgon. Har kommit på lite annat som jag ska göra istället.
 
Åter igen, Stort Grattis till dig mamma! Hoppas att du hade en toppendag och att du blev nöjd med presenterna :) Älskar dig!
 
Kärlek ♥
 


anncatrin boström
24 Augusti, 2012 - 21:42

Jag hade en toppendag o blev jättenöjd med presenterna<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback