» Morgonstund...

Hej min vän, eller ska jag säga godmorgon? 
 
Hur är det med dig??
 
Prinsen kollar på barnprogram och jag gör jag gör varje morgon, dricker kaffe. Dom senaste dagarna har varit ganska händelselösa, med det beror ju också på att det har regnat som bara den.
 
I Tisdags så blev det en tripp till Bovärdskontoret här i Tybble, Om det nu kommer bli ett byta med lägenhet så ville jag prata med bovärden om det gick att få det ny tapetserat i år istället för nästa. Och hon sa att allt beror ju på i vilket skick lägenheten är i, blir den inte godkänd kommer hon jag byter med att bli åter betalnings skyldig om inte så kan vi få betala för att få det gjort. Fast jag har en känsla att det kommer lösa sig om inte så ordnar det sig då.
Innan det mötet så var jag och Oskar ute och gick lite i området.
 
Igår så blev det en lugn dag hemma. Oskar hjälpte mig på morgonen med att plocka undan lite samt att diska undan ;)
Sen blev det vattenlek
Hälla i och hälla ut i all evighet ;)
 
Och ja det är jag som använder diskhandskar ;) Vet inte varför men jag har gjort det ända sen jag flyttade hemifrån :)
Sen fick vi fin besök i form av mamma/mormor och syster/moster.
Det blev en rolig lek att rada upp alla bilar i en lång kö
Och fler bilar finns det säkert ;)
Målar stund
Kan du se Oskar?? :)
 
Än så länge har vi inga planer eller något som är bestämt idag. Jag har sagt till Henke att vi måste komma iväg och storhandla idag så jag hoppas på det. Vi skulle ha gjort det igår men han blev tvungen att jobba över och kom inte hem förens halv åtta, och då kändes det lite för sent.
 
Nu ropar Prinsen på mig, dags att leka med bilar :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback