» Matat ankor

Gokväll min vän
 
Tidigare idag så tog jag och Oskar en promenad till Ladugårdsängen och till förskolan som jag nämnde i tidigare inlägg. Med oss så hade vi mamma som ville gå med ut och gå lite :)
Kom dit och fick min timrapport men jag var tvungen att lämna in den själv. Så jag ringer till lönekontoret och ber om en adress som jag kan skicka den till men får svaret "Du får komma in med den själv så får jag kolla på den och se om jag godkänner den, vi sitter i Brickebacken". Okej efter många om och men så hittar jag en ängel som skjutsar upp mig dit så jag får lämna in den.
Går in på kontoret och frågar efter personen jag pratat med tidigare och blir visad dit. När jag väl kommer in så sitter det en vidrig människa vid sitt skrivbord, tittar på mig, min timrapport och säger " Ja jag får väl godkänna den här då"
Jävla vidriga människa, hoppas jag kommer slippa personlig kontakt med dig i framtiden
 
Jaja nu ska jag förhoppningsvis få mina pengar den 10e och det är huvudsaken.
 
Bjuder på lite kort från dagen
Vi matade ankor, och dom är ju inte direkt rädda. En av dom hoppade upp och ryckte tag i brödet Oskar höll i
Oskar och mormor
Lek i parken hann vi också med

Oskar gjorde fina hjärtan :)
Jag och Oskar ♥♥♥♥
Jag gjorde allt för att Oskar skulle hålla sig vaken när vi gick hem runt 15 tiden
(Han vägrade sova middag tidigare)
Det gick inte alls som jag hoppades och prinsen somnade när vi nästan var hemma :)
Jag lyckades bära upp honom utan att han vaknade och la honom i soffan där han sov tills jag
väckte honom 16.30
Nyvaken och gosig :)

Just nu är det full fart här hemma. Oskar är fortfarande vaken och jag tvivlar på att han kommer somna än. Han får helt enkelt vara vaken ett tag till sen försöker vi med nattningen :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback