» Mästare på att..

Godmorgon vacker
 
Nu har vi precis avslutat våran frukost och Oskar är redan igång med alla sina leksaker :)
 
Igår när prinsen kom hem så blev det mys och bus hela dagen lång. Tog en himlans massa fina och roliga kort men sladden till min kamera är försvunnen, så jag måste vända upp och ner på hela lägenheten för att hitta den.
jag håller med Henke, jag är en mästare på att tappa bort saker. Är det inte plånbok så är det nycklar, är det inte nycklar är det alltid något annat. Jag skulle behöva någonting som hjälper mig att hitta alla mina borttappade saker.
Tillslut kommer ju sakerna fram, men jag går alltid en sån panik innan jag får tillbaka det jag tappat bort. Hatar att inte veta vart saker och ting är :P
 
Dags att börja leta sen kan vi börja denna dag. Tänkte ta en promenad upp på stan och fixa lite :)
 
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback