» Lite shopping

Hej igen min vän
 
Nu är prinsen nerbäddad och ska sova för natten, så nu är det lite me time som gäller :)
 
Idag så tog jag och lillemannen en promenad upp på stan. Skulle köpa lite nya fotoalbum men jag kom hem med lite mer än så.
En glasburk, två pärmar och en paj form :)
Glasburken blev min nya kaffe burk, nu skulle jag vilja ha ett x antal till för lite andra saker, 
mjöl, socker etc :)
Lite nya kläder fick också följa med mig hem, många av mina byxor som används dagligen
börjar bli slitna av slitage.. Så tre nya byxor och två super fina toppar :)
Mee like :)
 
På vägen hem så var Oskar så trött så han somnade skönt i vagnen.Han vaknade till när vi kom hem men han var så trött att han somnade om i sin säng :)
Sen har vi bara busat och lekt hela kvällen. Henke brottade ner mig i sängen och kittlade mig så jag skrek av skratt, men Oskar tyckte inte att det var roligt så han skrek "Stopp Pappa" och det gjorde ju bara att vi skrattade ännu mer :) Min underbara lilla sötaste prins ♥
 
Nu ska jag äta lite godis och titta på lite True Blood, härlig lördag kväll :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback