» Landet

Gokväll min vän
 
Den här dagen har varit mysig på många olika sätt. Jag har fått umgås med mina killar en hel dag och en mysig dag på landet :)
På vägen stannade vi till på mariebergs köpcentrum så Henke kunde köpa ett linne. Han ville reta sin mamma lite och visa upp tatueringen lite extra, och det lyckades ;)
Lördags godis eller ska vi kalla det färd godis?
Road trip
Ett mörkt moln tornade upp sig, men det försvann lika fort :)
Det lektes i sandlådan
Antingen så var det en brännässla eller en pissmyra som gjorde att det brände på prinsens knä
Oskar och farmor
Faster Marika
Oskar och Leon, efter en massa lek med vatten så var Oskar tröja rätt så blöt, tur att det fanns en att låna ;)

När det var dags att åka hem så ville inte Oskar följa med oss. Han hade så roligt och det kan jag förstå. Men vi hade inte kläder, välling eller annat med oss så han fick gott följa med oss hem. Vi stannade till på McDonalds på vägen och köpte med oss mat hem.
 
Oskar sover sen tio minuter tillbaka. Hoppas att vi alla kan få lite sovmorgon imorgon :)
Hoppas att du också har haft en bra dag?
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback