» Kontrakt och underbar dag!

Hej vännen
 
Idag skrev vi på kontraktet så from den 1 oktober är lägenheten våran :) Förmodligen så kommer vi flytta redan den 14 september, lite tidigare, men skönt ska det bli. Från en 2a till en 3a, känns så himla underbart :)
 
Efter att vi skrivit på kontraktet så gick jag och Oskar hem till Annelie för att fika lite. Och vi hade det så trevligt att vi stannade hela dagen, åt lunch och hade det jätte trevligt :)
Oskar spanade efter fåglar i vattnet
 
Spanar lite
Oskar och Annelie
Så här kan man också sitta och vänta på lunch :)
Boll kastning

Boll rullning
Riktigt god lunch blev vi bjudna på :)
Oskar fick en fin bok :)
Tvättar fötterna
Vatten lek :)
Glass i värmen
Gung gung :)
Min tuffing :) ♥
Trött liten hjälte på vägen hem :)
 

Fick väcka på Oskar när vi kom hem bara för att han inte skulle somna för tidigt, vilket gick väldigt bra. Vid sju tiden så gick Henke och Oskar ut och gick med Stampe. Så jag passade på att städa undan och dammsuga lite lätt, vilket behövdes.
Mina killar kom hem alldeles nyss och jag trodde inte att Oskar skulle vara vaken, men det var han och han vägrar gå och lägga sig. Han sitter just nu och håller på med sin nya bok och är helt inne i den :)
 
Vi har iallafall haft en toppen dag och vädret har ju varit underbart. Vi har varit ute hela dagen och vi har skrattat och lekt så vi kommer nog somna av ren utmattning sen när det är dags :)
 
Kärlek
 


anncatrin boström
16 Augusti, 2012 - 20:54

Ser ut som att ni haft en bra dag<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback