» Kalas och sällskap

Hej vännen
 
Igår kväll kom jag och Oskar hem rätt så sent, eller sent och sent kl var strax efter halv tio på kvällen. Vi hade hur som helst en toppendag. Vi började den med att möta upp födelsedags barnet, gick och handlade då jag hade lovat henne att fixa tårta och baka lite brownies :)
När vi kom hem till henne så började jag med att få lill prinsen att sova lite middag, sen satte vi igång med bakningen. Runt tre tiden så kom mamma och pappa dit med McDonalds.
Lycklig kille :)
Efter maten skulle Oskar göra som morfar, läsa tidningen :)
Gott och alltid omtyckt :)

Sen började släkten komma. Oskar blev överlycklig när Oliver och Hampus kom. Jag vet inte hur många gånger Oskar har pratat om dom, men många är det :)
Oskar och Hampus :)
Oliver :)
Måste bara säga det att jag har en otroligt härlig och fin släkt :) Älskar dom allihopa :)
Oskar och Morfar var lite trötta efter all fika

När vi gick hem så tog vi sällskap med Viktoria, och när vi kom till Bhern Arena så skulle Oskar gå själv. Och det gjorde han hela vägen hem.
Snö.. i Augusti??
Blev ett stopp på Sibylla för Viktoria ville äta lite. Vi valde att äta glass istället :)
Mitt charmtroll ♥
Min älskade goa unge ♥
kom kom, Oskar visade vägen :)

Anledningen till att vi var hemma så sent var att vi hjälpte Viktoria hem med ett stort paket hon hämtade ut. Jag tyckte inte att hon skulle ta det stora och otympliga paketet själv på cykeln. Och eftersom vi hjälpte henne hem med det så fick jag även en chans att titta på bebis rummet :) Kommer bli super gulligt när allt kommer på plats sen :)
Fick även med mig en massa kort hem som hon hade på datorn. Mycket kort på Oskar och mig när lilleman bara var en månad gammal, såå liten! :D
 
Snart kommer Josefine hit, det blir mys kväll med godis, chips och dipp. Lördags mys helt enkelt :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback